Bra där.

Har varit lite duktig idag,,
Bokat tid för sjukgymnastik för att kolla mina benhinnor, dock v 6 så 3 veckor :S
Ringt scandinavian institute och frågat lite grejer med Au Pairen. Inte så mycke ändå..
Skall bara skriva detta brevet! Gash!!!
Någon som vet en bra översättningssida??? :P 600 ord, är en hel del..

Varit och fikat med Anna med. Mysigt.. snackat massa gojja bara! :)
Sprang in på lindex på hemvägen. Gash va fina grejer dom fått in.. Skall in och prova imorgon tror jag! ;)
Haha..

Nu gör jag försfyllda paprikor som jag skall käka innan träningen..
Också letat fram mitt vadskydd för att se om det hjälper  något på benhinnerna.. sulle ju behöva 2.. hmmm..
Fult men vad fan gör man med skiten! Döda benhinnerna!!!!!! Ja tack!

Nej nu blir det maaaaaaaat.
Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Google translate. Den är inte superbra men den kan ju lite ;)

2010-01-21 @ 21:11:07
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Jenni

Hej hörrö. Jag kan ju hjälpa dig att skriva, om det är engelska dvs. :)



Har du tid i morgon? Jag har tid efter 12 någongång, kan du inte så har vi hela nästa vecka på oss :)



Kram!

2010-01-28 @ 13:17:35

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0