Börjar känna lite ångest

Å herre.. Börjar få lite ångest för att åka hem imorgon! Här trivs jag ju så bra! Gjorde jag fel i att inte göra säsong???

Hade iaf grymmaste förfesten i onsdags här på järpen. Stog upp i sofforna och sjöng och dansa til mora träsk, honkey tonk, huvud axlar knä och tå. m.m.m.m.m. Jäävlar va grymme det var! En sådan förfest man bara älskar!! :)

Varit och hämtat sune i Lindvallen idag. Nu har han ett nytt däck! :)
Och igår var jag och Domina på Mezzo och åt och gick sedan vidare till wärdshuset-....

Åkt heela dagen idag.. Varit i hundfjället också!

Snö är faaaaan det bästa som finns. Köpte en sådan sälen tröja också! Fin fin.. Får se när man rullar hemmåt imorgon.. Funderar på att ta sällskap med Janne och Louise imorgon men vet inte om jag orkar så tidigt... hmmm....

Jeje... Nu är det duschen och sen en sväng till wärsan.. Måsta packa ihop allting ocks¨å...
Blääää vad tråkigt!!!!!!!!


Nu har jag och caroline flippat lite här i köket! hahaha.. SJukt kul!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0