Bad uppdate.

Fy på mig.. inte uppdaterat på länge alls nu!
och vad gör jag egentligen!? haha...

helgen är över iaf..
jobbat lite i veckan som varit, bla på Nääs Fabriker som jag hoppas att jag kommer få extra på..
redan varit hemma ifrån sälen i 1 vecka. Abuu.. Glömde kvar min favoritmössa med.. Blää... Men men får den förhoppningsvis hemskickad! :P

Idag kom mamma på besök med Semlor.. Bra för min diet :P men jag fick offra mig nu när mamma kommer förbi..
Vi åkte efter fikan till Plantagen och köpte blommor.. så 3 nya blommor har jag! Superfint :)
Fick även ett ryck och städat hela lägenheten, moppat golv ovh hela köret! Niiice.. :)

Sen när man inte är sugen på någon utav filmerna på tv så är det ju tur att man har filmer som aldrig tröttnar! ;) haha..
Gissa vilken jag ser på!? :P
High school Musical 3 så klart! I like it! ;)

Näe men de va la de för nu! får väl se när det blir uppdatering igen! :)

Köör ba!!!



toooooters

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0