Uppe före tuppen!

Lisa drog med mig upp på simning i morse. kl 7 skulle vi mötas!
Blev nästan rädd för mig själv då jag ställde klockan på kvart i 6 en dag när man inte börjar försen 12.45!!!
haha.. men gott var det att simmma lite! :)

Så nu har man vilat lite till i sängen och käkat en reäl frulle så nu bär det strax av till Sportlife.


igår fick jag tränat iaf. Men när jag kom dit och hämtat lappen. Då sger malin att jag skulle jobba!? Bara det att ingen sagt det till mig! :P Pratade  med louise och det var hon som hade blandat ihop dagarna.. men körde pumpen och gick och jobbade! :)

Har en stadig träningsvärk idag.. huua.. La på lite extra igår på benen!  så det får man sota för idag! Gött! :)


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0