The Host Family Letter...

Oj oj oj...
Jag är stolt över mig!
Jenni det borde du med vara! :)
Har fått tummen ur och börjat på brevet till värd familjen!
redan skrivit 216 ord! Det rullar när man väl kommit igång! :)
sen om dte är korrekt Engelska får man väl se men men. :P

Känner jag mig själv skulle jag kunna sitta med det tills jag är klar. men det kan jag inte.. Måste ju ladda inför arbetsveckan och därmed inte sitta uppe hela natten! Börjar bli gammal så lägga sig i tid det behövs! :)

Nej så kanske skall skriva klart det jag håller på med nu och sedan vänta med det tills kanske imorgon eller ngt..



Och sen så vill jag åka SNOWBOARD!!!!! Över en månadsen.. :S huuua.



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0