Sov Gott

Ja idag eftermiddag så somnade Farfar in..
Känns väldigt konstigt men har nog inte förstått att människan man varit så mycke hos under uppväxten inte finns mer.
Känns bra att jag var och firade hans 91 års dag i fredags. Dock var han inte pigg efter lårbensoperationen men han var ändå med.. Senaste dagarna var han jättedålig och knapt vaken alls..
Det gick snabbt och han var ändå gammal...


Farmor och farfar på Julafton..





Annars idag så har det varit en bra dag.
Fått jobb, som jag börjar på imorgon!
Jobbat på 2 andra jobb idag också.
Blir även dubbelt imorgon! :)
Det är så det skal vara!

Sen har jag fått årets andra punktering, men denna gången var det pappa som kom och inte micke på skooter! :)
Men var tvungen att skriva det till Micke iaf! haha..
Pappa tycker dock att jag borde kunna göra det själv nu, och det kan jag väl. men orka när man har pappa i närheten! :)

Jeje.. Nu skall jag måla naglarna i mitt grymt fina nagellack jag köpte förut! Mint Grönt!
Sen sova! :) Upp tiiiidigt!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad tråkigt det med farfar! :(



Men vad kul att du fått ett till jobb- men kan du inte beräta vad det är för jobb? nyfiken Lisa vill veta. haha. och mintgrönt nagellack låter tufft. :)



2010-02-11 @ 08:48:54
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0