Söndag

Jaha ja..
Dagen började med att man fick gå upp för att spea match..
När vi kommer till matchen så visar det sig att vi är 6+ målvakt! Alltså ingen avbytare!
Ringer en del folk och till slut ställer Elina upp och kommer in och bara byter när vi är trötta...
Sen kommer dommaren typ 15-20 minuter sent! Hallååå..
När bilen "darrat" färdigt kommer han tillsut..
Matchen drar igång och vi gör faktist en bra match..
Jag själv kände benhinnorna, men det gick att spela non stop! :D Vet nite när jag gjorde det senast...
4 mål blev det också och på TOk för mycket missar som jag skulle satt... Illa.. men det kändes bra iaf!
Och bara grejen att man Orkade en hel match! Ilike! :)

Efter en vinst på kanske 5 bollar så bar det av till margita, som skulle fylla i Character Reference.  Så nu har jag 2 st av 4, den 3 borde komma i veckan och även den 4de skall jag skynda på! SHIT.Förstår ni att det verkligen kommer eta fart denna prociduren nu!??

Så nu när jag gick och pulade i lägenheten och städalite och så.. Kom jag på att fan, Min lägenhet som jag trivs så bra i då!? Får ta den när jag kommer hem helt enkelt.. Inte mer med det.. OM jag nu kommer hem! ;)

Nu kommer iaf ett födelsedags firande i MIN lägenhet! Första som jag får bjuda hem folk i MIN llägenhet på MITT kalas! Skall bli så kul! :) Baka tårta och allt sånt:) Hittade också ljus som jag köpte i USA. Jasmine Ljus. med bokstäver i olika färger! :) Dock har S:et gått sönder men det får man fixa!


Sen undrar jag när klockan blev 22?? Klockan var ju halv 8 när jag kom hem ifrån mamma och pappa!?
Aja.. Nu skall jag mysa ner mig med skärgårdsdocktorn! :)



OM jag skal ha dom på tårtan! :)
3 veckor tills jag fyller by the way! ;)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0