Såndär Alla Hjärtans Dag

Jee jeee.. inte har man fått eller gett något! Abuuu. Eller noot.
Fick mat hos min kära mor och far! :)

Annars har jag jobbat idag, på Sportlife! Sviiin Kul jobb! I like! :) sen efetr jobbet blev det 45 min på cross trainern. Fastnade änna framför os i maskinen så var bara att trampa på! haha.. Bra där med TV i maskinerna.. då står man där! :P

Och igår var jag på High school musical musikalen med CT. GRYMME!! Haha.. I just LOOOVE HSM! Bästa va ju i slutet när dom drog alla låtarna på Engelska och den snygge killen gjorde lite akrobatik! I like! :)

Imon börjar heltidsveckan på Dagis. Kul! :) Hoppas hinna träna en del med.. Gött e de...

Jaja.. Annars skall jag väll dega lite nu..
Tagit mig ett gott varmt bad idag! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0