Phuuu

Igår vart det fullt upp...

Först på förmiddagen gick jag och mickis och solade. Bilarna var insnöade så bil blev det inte! :) sen gick vi en sväng i Kungälv.. Detta ordspråket "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder" stämmer så bra!
Har man bara täckbyxor och mössa halsduk och så så är det inga problem! :)

Sen bar det av till Trollet Elliot.. Kalajs.. Åt faktist bara en tårtbit och satt och kollade på kärleksmumsen! BRA! :D Åt med blicken! ;) ne men i själva verket är jag inte ens sugen på det.. Good..

Hem igen göra sig iordning på 15 min ut till bilen bli körd till mikis..
Förfesta där och drog in til stan. Jag gick till odinsgatan och de andra drog vidare..
Jag hade på mig täckbyxer när jag var ute och gick igåt natt! Bästa jag gjort på länge" Frös inte alls! :) :) :) :)

Blev nog en liten aning för full.. :S Huuaaa.. Blir väl så när man inte druckit på 1½ månad!!!!!
Idag mår man ju som man förtjänar och skall åka och sälja bingolotter i Nödinge.. sådär kul och sådär pepp... men måste få skiten gjord! :P

Så nu bör jag ta på mig kläder och dra på lite smink!!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0