Och En apelsin senare.

klockan är halv 12.
Har hunnit med massvis med saker idag!
Istället för att sova bort hela morgonen så gick jag upp halv 9 och åkte iväg och tränade lite Body Pump.
Skönt att komma igång på morgonen. Sen solade jag lite, åkte hem och har precis ätit en apelsin! :))

Skall duscha nu och sedan skall jag umgås med mami!!

KLippte mig ju igår! Bev kort denna gången. mera rakt av än page! Lite ovant jmfört med page men jag gillart! Bev lite ljusare i håret också! :)


Sen har jag ju världens bästa Kusin!! Jenni!! Hon rättade och gav mig lite tips på grejer på brevet! Tusen tack!! så nu är det färdigt och Uppladdat på min inloggning på Au Pair In America!!!! Jisses!!!
Det går framåt! :))

nej nu skall jag duscha!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0