Jag och mina drömmar!!!

Haha...!!!
Inatt hade jag en dröm, jag brukar ju ha konstiga drömmar!! :P
Drömde sjävklart massa konsttigt innan!!!!!
Men sen drömde jag att jag träffade världens bästa kille verkligen!
och han var verkligen en bra kille med en snygg kropp! haha..
En riktig drömkille och svärmorsdröm!
Men precis när vi hade blivit tillsammans så vaknade jag, eller det var dags att vakna för att kolla hockeyn. som jag ändå inte riktigt lyckades hålla mig vaken till! vaknade i målen! :P

Nu har jag ju berättat denna drömmen så nu kommer det ju aldrig slå in. Hade dock inte räknat med det heller! :)

Jobba står på schemat nu, bara 2 timmar dock, för att lära mig uppningsrutinerna, sen blir det ev träning med Apel och ikväll Match...
Imon är jag ledig! och har pengar på kontot igen! Känns underbart! :D
Så nu när jag inte behöver köpa tränings kort skall jag fixa frillan! FINALY!!!!

Fruulle nästa!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0