Hej hopp

Har varit usel på att uppdatera de senaste...

men nu när min dator är som ny! (omformaterad) så skall jag ta tag i det igen kanske.. roligare att vara på en dator när den funkar som den skall och att det går snabbt! :)
Skall även försöka fixa iordning bloggen så den blir fin! :)

Har hela windows på engelska så man får ju tänka lite när man är inne! så man fattar! :P Grymme!
Bra träning bara!

Skall kila iväg och handla lite tänkte jag..
Skall laga någon form av lasange, som nog blir en gratäng mer tror jag..
Med köttfärs och massa grönsaker. Så man inte använder pastaplattor!

är förövrigt stolt över mig själv!
Som lyckas så bra med min diet. Har dock inte vågat mäta mig.. :S :S För tänk om det inte skulle synas något (!)
huua.. men köra såhär ett tag skall nog gå bra..

Har faktist ätit onyttigt i Fredags!!! Åt tårta!! Farfar fyllde 91 och det är ju hans sista födelsedag som det ser ut nu. :S så man fick faktist offra sig!

nej nu skall jag traska!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0