Handboll??

Träningen gick skit. Inte ett jävla rätt gör man. Och hur man än försöker så får man aldrig ett bra eller nått..
Känns sådär.  Sen kom den jävla helvetes skit smärtan tillbaka i benhinnorna!!!!! HATAR DOM!!!
vet inte om det är meningen att jag inte skall spela handboll längre!??!!?
Är så jävla trött på att ha ont. Och vara kass på träningarna för att jag måste ta i för att ens kunna springa.
Vill ju så gärna. Men det går inte..
Och funderar på om folk verkligen förstår hur förbannat ont jag har.

Blir så in i helvete trött på de hela.
Jävla dag.
Får väl ta tag i mitt lliv en annan dag.
idag var en skit dag för mina tankar.
Men det kommer jag inte nämna här.










Typiskt att det är på min Favorit Elliots 6 års dag!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jasse icakasse, jag har precis samma problem med mina benhinnor tror jag.. och nu har även mitt knä pajat... men simma kan man göra om man har problem me benhinnorna, så vi kan väl gå dit tillsammans någon dag? Dock funkade det inte med knät där idag, så när det har läkt kanske??? :)

2010-02-19 @ 16:01:43
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0