grymt!

Vilket fantastiskt kul jobb jag fått!
Trivs kanon bra och det är svin kul! :) Sålt en massa kort så nu börjar jag fatta också! haha....

igår bar det av efter jobbet på Floraparken till Sportlife.. pratade lite med Louise och jag hade fått massa beröm utav de andra som jobbar där! KUL! :)

Så idag så har jag nu jobb på floraparlen till kvart i 6, sen direkt till Sportlife och sen vidare till Nödinge och träna handboll.. Så bllir att packa hela livet nu redan. Måste hinna tanka också! segt... :P

Har gjort storkok utav Chili Con Carne nu på morgonen. Färsen var inte tinad igår. haha. 4 matlådor blev det! Så det blir att äta det resten av veckan! haha..  tur det är gott.. :)


och det snöar:) fiiint fint!!! bästa vintern på länge! snöö hela tiden!! (förutom de 2 i säen då) :)l


Kommentarer
Postat av: Steffi

Tänk att vi har samma jobbb :)

2010-02-16 @ 21:38:37
URL: http://steffigalbe.blogg.se/
Postat av: Jenni

Busy girl!



Hoppas det går bra på jobb och annat! Vi får snacka ihop oss om en dag till snart, det var så kul att ses sist!

Kanske systeryster Lisa kan följa med denna gången med.

Puss kusling.

2010-02-17 @ 09:19:43

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0