Godmorgon

Vaken pigg och glad! :)

Känner mig riktigt utvilad och det är inte varje dag!

Skall nu strax pulsa ut till bilen och försöka få fram den.
Inte rört den sen i fredags:S Skall till sjukgymnasten så skall ha god tid om jag skulle behöva gå!
Sen skall jag åka hem till Kålle och Margita och ta ut Jacky på en promme! Sen upp till diseröd och jobba! :)
Och kvällen kommer avslutas med Pump på Thereses Pass! Nice!

Imorgon blir det simning med Kusi LIsa! :)
Flodhästen skall få simma lite! haha... Näe men det skall bli skönt!


Jaja nu skall jag äta mina ägg!!




Jag med mina favoritgrabbar och deras kusiner Ester och Wilmer!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Där har du ju en bra bild :) Kan gissa varför den togs :)



Ja, denna veckan kan jag som vanligt efter 12, jag jobbar alla dagar skulle jag tro, men det är inget hinder.

Kanske en fika på stan skulle vara trevligt?

puss

2010-02-22 @ 12:19:52

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0