Goder dagen

Då var arbetsdagen över för idag!

Igår var det fullt upp... Men på Sportlife köpte jag en ny energidryck, Celcius. Man skall tydligen bränna 100 extra kalorier samtidigt som det ger energi.. Och sacka ihop höll jag på att göra, Köpte en iaf, och jag har nog aldrig druckit energidryck isamband med träninig...
Men Helvete vad jag sprang på träningen igår!?!?!??
Vet itne om det var drycken i sig eller om det bara var av lycka att jag inte ens KÄNDE någonting i benhinnerna! haha..
Men sprang gjorde jag.. Kanske är ngt att satsa på den där celcius! :)

Nu håller jag på och tvätta en maskin.
Skall bege mig till Sportlife senare.. TRäna!!! ev coren, om jag orkar, eller så bangar jag den och kör bara pumpen.. får se hur tiden blir..

Upp tidigt imorgon!



OCH gott folk!
Idag bytte jag däck på min bil.
Jag kan hur man gör nu tills nästa gång jag får punka! Kommer väl på ngt av bakdäcken snart! ;) Pepparpeppar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaså, då var det bara du som visste det. :)

Ingen annan! haha. Men han e grym! Jag vill också bara dra iväg på en resa nu! Och egypten hade inte varit fel! :)

2010-02-18 @ 07:52:43
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com
Postat av: Steffi

Ja klänningen var kanske lite mig trots allt :) Du jag ska upp till Göteborg över Valborg på 25 års fest kanske kan klämma in dig några dagar innan? =) Saknar dig med de vet du.

2010-02-18 @ 13:05:01
URL: http://steffigalbe.blogg.se/
Postat av: Steffi

Fanny heter hon. Hon är här från Eslöv men flyttat till storstaden :)

Har du koll på schemat så långt fram?

2010-02-18 @ 22:19:46
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0