Förstår inte!!!

Förstår inte hur man kan klara sig utan Micro!!!!!
Skulle värm lite mat från igår.. Hur då när micron är paj!? Jo i Ugn!
hinner ju bli hungrig  en gång till innan det är klart!!! :)


Annars har jag varit hos sjukgymnasten idag, Fått elshocker i smalbenen och kines tejp.. Skall tit en gång till..
Sen åkte jag hem till mamma och drack kaffe sedan hem en snabb och göra mig iordning sen vidare till Jenni!
Superfin lägenhet och en tjock katt! :) Får göras oftare!!!
Vi pratade om våra planer i livet och hon sparkade mig i ändan och vi gjorde en mindmap om vad jag skall skriva omi mitt brev till värdfamiljen. Cooolt! :)

Mötte upp agnes ct julia och malin och vi gick till SoHo och drack vin. Fast jag drack The! :P Agnes med! Tycker Agnes planer är bra med! ;) hihi...

nej nu skall jag äta lite..

Får se hur morgondagen blir! INgen fil hemma!!! :O
Haha...

Kommentarer
Postat av: Jenni

Oj Oj!

Här har vi uppdaterat :)



Jag gillar verkligen bilderna som vi tog igår, du är så söt!

Jag la upp dem på min blogg :)



puss

2010-02-10 @ 16:50:20

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0