Första dagen

Idag var första jobbet på Nya jobbet!
Det är som receptionist på Sportlife! :) Så nu vet du lisa! ;)
sen bar det av till diseröd för att jobba på fritids.. nu är jag hemma och blundar för min mycket oordnade lägenhet!
Huuua MÅSTE ta tag i det men KUL!!! Näee... Orkar inte½ :)

Jag och Pappa skall åka och byta min micro!
Göööttt.. så man blir som en vanlig människa igen och kan värma mat eller te vatten och inte i kastrull eller ugn! :P haha.. OLD SCHOOOL

Kanske borde ta tag i boendet tills pappa ringer.:S :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!!

Är det heltidstjänst eller?



Sen, tråkigt att höra om farfar. Hoppas du mår bra, trots omständigheterna.

Puss

2010-02-11 @ 21:07:22
Postat av: Lisa

Oj grattis Jasse.

Jag tror att min gamla arbetskamrat eventuellt jobbar där... hon tipsa mig om det iaf! Anna Mattson, hälsa henne om ni jobbar tillsammans någon gång. :)

2010-02-12 @ 08:42:02
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0