I'm going home, to the place where I belong.

Idag är ingen bra dag för mig.
Jag är trött, ingen motivation för något, less.
Vill just nu ha sommar. Vill ha mina vänner här! Eller vara hos dom!!
Just nu har jag ingenting att se fram emot känns det som. inget speciellt planerat eller något!
Så man får väl bara jobba sig igenom veckorna. Hoppas något kul dyker upp!

Snart är det Jul med. Dock är jag inte så noga med traditioner osv. Men det känns lustigt här. Ingen julkänsla alls.
Idag är en sådan dag då jag faktiskt saknar Sverige! Kungälv!! Familj, vänner!
Skulle lätt kunna sätta mig på ett plan hem nu.




Kommentarer
Postat av: CT

Ååååååååååh UNDERBARA Fina du <3 VI saknar dig helt sinnesgalet mycket , Bästa DU !!

2010-12-06 @ 21:14:04
Postat av: Marianne

Tänker på dej Jasse, det är jobbigt när hemlängtan anfaller men du kommer att fixa det, du är en stark tjej. Kramar Marre

2010-12-07 @ 22:07:14

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0