New Tattoooo!!!! :)

Ny dag idag.
Stamar lite pa vanstra sidan pa midjan! Men jag gillar det! :) Min nya fina tattuering sitter dar.
Akte ner till Toms river igar med Gabriella. Och dom hade tid for den! :)
2,5 timmar tog det och jag ar sa himla nojd!
Bild finns pa facebook for er som vill se. Vill inte spara nagra bilder pa datorn har i och med att det ar familjens data!
Gick bara pa 300$. Jag var orilig att 600$ inte skulle racka sa nu har jag extra cash att shoppa for! woohoo!


Har an sa lange idag bara suttit vid datorn! haha och klockan r 3. men tar vaa pa tiden att sitta i ett tyst hus. vet inte nar det hander igen!
 Skall nog ge mig av till mallet en svang tror jag. :)


Jenni. Det med visumet ar ett Au Pair visum endast. Men klart man kan jobba svart och sant. Men de ar sa med detta visumet att valjer jag att inte jobba som au pair mera sa kommer organisationen ge mig ett par veckor att boka biljett hem och aven for familjen att hitta en ny aupair. Sen pa natt satt sa meddelar organisationen for the goverment att jag skall lamna landet och gor jag inte de da sa blir de nog problem den gangen jag valjer att lamna landet. Sa jag maste med andra ord aka till sverige.


Sa ska jag vara helt arlig sa kommer jag overvaga om det ar vart att stanna eller om jag skall aka hem.

Med att byta familj, har de i tankarna med. Men jag vet inte om jag kanner att det ar vart det, att borja om pa ny kula igen med att lara kanna en ny familj, nya barn och skaffa nya kompisar. Och det kanske inte blir bra den gangen heller. Det ar sjukt pafrestande psykiskt att byta familj. Detta jobbet ar inte kul. Jag kanner inte att de ar roligt och vet inte om jag vill ge de en ny chans heller.
Som sagt! Mycket tankar om alls just nu! :P Berg och dahlbana i huvet!

Kanns lite som sa dom gjorde igar va anna droppen! Man beter sig inte sa som dom gor.
Aven om jag forsoker hanga i typ koket nar dom ar dar sa far man inte ut nagot av det. Forsoker man kallprata sa far man ingen respons utan som anna Va vad sager du. Dom fragar aldrig om jag vill gora ngt med dom eller sa. Kanns bara som man ar i vagen har. Som att man ar en husa eller sa.
Den har familjen ar ingen Au Pair familj sa som jag kanner!

Mycket tankar och mycket kanslor!
We will se whats happening!:)

Ta tag i dagen kanske! haha


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0