Just a Regular Sunday...

God dag kära vänner!

Ligger i sängen. Mår inte 100 idag så idag kommer jag tillåta mig det. Vaknade med stans huvudvärk och ont i hals, tät i näsan och seg.

Antar att jag fick det som souvenir ifrån New York igår. :)

Ja som sagt då så var jag i New York igår.
Bästa staden! Älskar den verkligen! Kan inte få nog av den. Dock vill jag göra turistgrejerna som åka upp i Rockafeller, Empire, gå över brooklyn bridge, se frihetsgudinnan och allt annat sånt som turister gör! :)

Iaf!
Vi åke in igår för att Caroline fyllde 20. Vi skulle åka skridskor på Trumps skriskorink i Central Park. Men det var så sjukt crowded och dyrt så vi skippade det. Vi Traskade runt i New Yorket, borta vid bryant Park och kikade på julmarknaden. Traskade Rockafeller, kollade in julgranen där. Antar att den är finare när det är mörkt ute och ljusen lyser upp. fortsatte uppåt Madison Ave och gick förbi där Serena i Gossip Girl bor.
Blev en Kaffe och Dröm på FIKA på 58 st. Svenskt Kaffe och jag beställde på Svenska! Kändes riktigt skumt! Haha.
Såg 2 kändisar ifrån Beverly Hills, de nya episoderna. Jag visste inte viilka de var men jag såg dom och dom är kända!!
Sen blev det att vi tog Subwayen ner till Greenwich , och kikade på Julmarknaden där. Traskade runt där nere och tog tilslut Subwayen tillbaka till Time Square för att ta något att käka. Sen bar det hemmåt igen och helgen var slut för denna gången. SUCK!!!!!!!
Jobbar som tur är bara 4 dagar till på detta året! Awesome!!! Sen är jag ledig ifrån 24 December-3 Januari!





Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0