Uppesittarkväll!

Jag vill också ha uppesittarkväll!
Jag och Agnes hade nog den bästa förra året! Sjukt kul vi hade! Haha..
Tröttnade på att spela efter ettans bingo! Rättade dom senare över internet. Drack kaffe, pratade vuxenliv! haha. ja jäklar! de va bra! :)


Alla som uppdaterar på facebook om julskinka, Bingo, vörtbröd m.m.
Väntar på mitt paket ifrån mamma och pappa, HOPPAS det kommer med posten imorgon.
Tror inte dom delar post på lördag då de är Juldagen. (dom gör faktist det annars)

ikväll blir det iaf som sagt filmkväll. Skall bli trevligt!!






Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahahaha fyy vad jag vill ha uppesittarkväll med dig nu hjärtat!! Nästa år blir de repris, de finns inga andra alternativ! ;) God Jul fina Du! Love

2010-12-24 @ 09:26:19

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0