Stor applåd för Sony!

Just det! Sony idioternas sändning av en låda har äntligen anlänt!!! Bara 3 ½ vecvka efter jag ringde första gånger, 9 dagar efter andra gånger, 1 dag efter 3dje gången jag ringde och frågade vart den var! skall ju bara 2-3 arbetsdagar!
Vilka idioter!!
Så imon skall jag till ett Fedex kontor och lämna in skiten så den skickas.
Sen så skall det ta 12-14 arbetsdagar för dom att reparera den! alltså sonytid ca 3 månader! men Gissa om jag skall ringa! Ringa ett par dagar i veckan och fråga hur det går!  oj ojoj...  Haha jag blir så arg när jag ringer dom så att jag inte ens får fram ord! Kokar!

Lutar starkt åt en MAC om jag blir av med denna jag har.
Kan man köpa Mac i rosa!??? :D Vet någon?



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0