skrik skrik och gap

Godmiddag/godkväll!

Seg dag idag än så länge..
Vaknade kl 9 av att ungarna skriker! otippat va! haha.
somnar om lite till vaknar då och då, men mest skönt att bara kunna ligga kvar! :)

Men dessa jävla ungar skriker ju hela jävla tiden. grinar om vartannat.
lyssnar inte ett jota på vad föräldrarna säger.
H är en sån jävla unge så jag vet inte vad. Skäller på allt och alla, beter sig som fan, är på tvillingarna hela tiden, skriker att han hatar familjen och allt. Men dom bara hotar med att han inte kommer få en jävla hamster i julklapp! Är stensäker på att han får den ändå!

Och tjejerna, stormar in i mitt rum när dörren är stängd! Föräldrarna har fan ingen pli på dom!
Och både jag och föräldrarna har sagt att dom inte får vara på mitt rum då dom vart inne och rotat och snott saker.
aaaah.. Vilket jävla hus!! haha...

Näee inte så mycket att skriva.
Hoppas vi hittar på något kul ikväll.

Hej nu


Jag ber verkligen om ursäkt över att det är så himla tråkiga inlägg, men roligare än såhär är inte Au Pair livet just nu..!

Kommentarer
Postat av: Helena

Inte aktuellt å byta familj igen eller? Jäklar sånna helvetesungar!!! Fan skicka den till Uganda eller nåt ett tag så de fattar hur lyckligt lottade de är!

2010-12-20 @ 15:35:38

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0