Raaaaiiin

Det regnar nått förbannat ute!!!
Fick köra i typ 25 mph för man såg ingenting.
Vart helt superdränkt när jag gick från Starbucks till bilen!
Har ju inte varit mycket regn sen jag kom hit, antar att allt kompencerades idag! haha..




OCH.
Jag har köpt ett läppstift.
Japp, ni läste rätt!
Haha.
Skall ju inte köpa samma saker som hemma så ett läppstift är väl nog vågat! Speciellt för att vara Jasmine Johansson som är den mesigaste på denna jord med att ha färg på läppar osv. Applåd för mig!


Ingen posare men de skiter jag i.
Sen blir de nog snyggare när jag har smink på mig också! :)
Jag gillart iaf!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gillart!!!

2010-12-02 @ 03:47:32

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0