Måndag... Veckans tråkigaste dag....

Idag har jag gjort... INGENTING!!!!!
Duschat och tvättat.. Kollat handbollsmatchen mellan Sverige-Norge på Internet. Somnade. Sen har jag pillat med playlistorna på Spotify.
Sängläge med andra ord. Legat på den hela dagen!
Hade ingen ork till att ta mig någonstans idag. Det är så grått och kallt ute idag så näee..

Igår regnade det som aldrig förr..
Blev film hemma hos Felicia med några andra med. Och sen lite hederligt chill..

Åkte till mataffären och handlade knäckebröd. Fick ragg! HAHA...
Killen i kassan frågade efter mitt nummer!
Och det händer när man känner sig som mest ful! Jaja..
Kul grej tycker jag! :)

Nu skall jag knalla bort till Bussen och plocka upp 2 av 3. då den ena tjejen är hemma sjuk idag.
Haj Nu.

Kommentarer
Postat av: cilladobak

haha klockrent ju att du får ragg när du känner dig som fulast, tänk då så SNYGG han kommer tycka du är när du är vidgjord och super snygg!! Va han snygg då? ;)

2010-12-13 @ 22:23:43
URL: http://cilladobak.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0