It starts to getting cold outside!

Ja idag så var vädret på våran sida igen. Massa grenar ööööööverallt, och i löparspåret låg ett träd. Kanske var bra att man stannade inne igår! ;)

Idag har jag varit latis...
Var självklart ute och gick i morse. men brrr det var kallt.
Sen färgade jag håret. Så nu är jag svarthårig igen!!!

Neeeeej, nu skojade jag! :)
Fixade till utväxten bara. Men har fått för mig när jag tittade mig i spegeln att det skiftar i Blå/grått! hahahahaha.
Men det är väl förhoppningsvis bara jag som ser det får jag hoppas! :P Eller inbillar mig kanske.
Får blir silverschampoo imorgon en stund!

Sen har jag bara skypat med far min.
lläst lite cosmopolitan. och chillat.

Höll på att frysa ihjäl när jag gick till bussen!! säkert en 40 degrees.  ca 4 Celcius.
Insåg att det blir nog en tripp till Mallet ikväll, med stannande på Tj Maxx och marshalls för att kika på vinterjacka. det känns som att det är dags nu! :) Har hittat en på Hollister som jag kan tänka mig om jag inte hittar någon annan!


Imorgon är det äääääntligen Fredag och då blir det New York med Emma och hennes föräldrar! :)


Men jag måste erkänna att jag är lite avundjuk på Sweden som har snö! ;)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0