I'm in looove!


Hittade en ny kärlek på Sephora!
18 mini nagellack för 48$.
Men kan man med att köpa nagellack för 450 kr?? :P
Haha. Jag blev helt kär när jag såg paketet iaf! Jösses!!! :P


Annars idag så jag har hängt med tyskarna. Vi har varit i Freehold, på Raceway mall. Bytte tröjan jag köpe häromdagen, och spontanköpte ett linne och en tröja samtidigt på Pacsun.. :P
Köpte också nya hörlurar så nu måste jag börja röra på fläsket igen.
Beach 2011 skall börjas på!

Så var vi ju på syndarnas ställe No.1.
Cheesecake Factory! Åt nån tortillias grej till förrätt. Appetizer,
Sen desserten då, eller huvudrätten kanske man skall säga! haha..
En Choclate brownie med varm fudge och hackad mandel!
Skoja inte att den var himelsk!!!
Hallå gravid i 9 månaden efter den! Alla vi var lika dana! haha. sinnes..

Sitter och kollar på ensam hemma och testar mina nya Scullcandy lurar och lyssnar på michael Jackson.
hej nu.

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0