I saw a famous person!!!

Hej hej...

Idag har jag varit och postat paketet med datorn. äntligen. Så på måndag kan jag börja kolla hur det går för dom i reparationen. Man kan tydligen kolla statusen på Sonys hemsida. Kommer besöka den sidan mycket!!
Var på Pacsun en sväng också. Hittade en tröja.. som man kan ha till tajts, en vinröd. Jättefin! :)
Hittade ett linne också, men de fanns inte i min storlek. Kanske ett tecken!? ;)
Blev en Chai latte på Starbucks med. Som alltid! :) Gott gott.
Man sitter ju och kikar på folket som sitter där. Känner igen en utav männen, tittar en gång till. Tänker är det? Nääee, Googlar en bild, tittar igen och tänker Jo visst fan är det! Där sitter The Boss! Bruce Springsteen! På samma starbucks som jag är på! Jösses! Nästan att jag kunde focusera på boken igen. Näee tror inte det.

Så nu har man sett Brucan, endast 2 meter ifrån mig! Det var lite coolt! :P

Nu är det snart dags för att hämta ungarna vid bussen. Dags att tagga till!!

Hej för nu.




Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0