höstrusket

1 December.
Ja idag har vädret visat sig ifrån sin värsta sida. Det blåser så det riktigt viner i fönsterna.
Tror nästan att det skall blåsa sönder, de är ju inte de tätaste fönstrerna som finns om man säger så.
Regnar gör det också. SOm bara den.
Jag som täntke springa nu när jag kmmit igång.
Men idag vågade jag inte ge mig ut bland träd och grejer. Nej får bli imon om de slutat blåsa.

Billr nog att åka bort till Starbucks.
För där finns Victoria Secret, fick ett rewardskort när jag handlade senast, och man vet inte om de är $10 eller $500 man får i reward! så måste kolla det! :)

Även hittat ett läppstift på MAC som var sjukt snyggt på! haha. ofta jag skulle köpa ett läppstift men den färgen va fin på.. :)

Dags för en dusch och sen blir det väl att åka iväg lite!!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0