He called!!

Ja nu har jag lugnat ner mig lite med en Venti ChaiTe Latte, läst i min bok och pratat med Emma.
Men är nog lika bra att sätta lösenord ändå!

Men så när jag satt och prata med Emma så hör jag hur det piper till i örat. Kikar på screnen. Ser ett 732 nummer. och det är ju härifrån. Dock vill jag itne svara så det är ett nummer jag inte känner igen. Får iaf ett Voicemail. (Amerikanare lämnar alltid voicemail om dom vill ngt och man inte svarar, dom ringer aldrig tillbaka om det bara är ett missat samtal utan voicemail eller sms efteråt)
Då är det ifrån killen ifrån affären! haha.
Blev lite förvånad men ändå kul. Han frågade om vi skulle hanga out i veckan.
Ja så nu får jag väl höra av mig då!

ja roliare än så här blir det inte.
Skall försöka klura ut ett bra namn och lösenord... hmm..

Väldigt dåligt med bilder, Jag vet.. Sorry.
Men bjuder på en bild ifrån Red Bank. Superfint med alla upplysta träd! :)




Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0