gaaalen

Jag blir galen!!
Nu kommer alla serierna ta juluppehåll!! Både Gossip girl och One tree hill kommer inte tillbaka försen i slutet av januari! Antar att det är samma med Hellcats och Desperate housewives! BAJS!

One tree hill var u så hiiimla spännande idag! wooho. längtar så tills det kommer tillbaka!



Imorgon.. Tänkte jag åka till long Branch, och Golds Gym. Där dom har Body Pump, skall kolla om man får testa på ett par gånger, Dock är det ca 15 min det men de får de väl vara värt så länge det är Les Mills koreograferat. SKall kolla lite på priser och sånt med. dock skall det gymmet vara blnd de dyraste i usa.. Finns ett annat ställe i Red Bank med Pump med. kanske ska testa de med.

Hoppas man kommer komma iväg imorgon bara.! Lär ju komma något emellan!

nu skall jag bädda ner mig och se om de e någon bra film på Tv.
Gdnaaatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tror de ska finnas en kedja som heter YMCA som inte är lika dyr.. Ett tips bara :)

2010-12-08 @ 14:33:57

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0