Dans pa rosor, Eller??

God morgn...

Nu har familjen akt...

inte gett mig min lon, inte lamnat pengar till mat och sa inte hej da eller nagot!
Kan ju meddela att jag ar skapligt missnojd med livet just nu..
Det var inte sahar jag hade tankt mig att det skulle vara att vara Au Pair.
Onskar jag ocksa hade haft en familj som ar bra!  Men sa ar icke fallet.

Ja jag vet att jag ar bitter och negativ och bode focusera pa det positiva men NEJ. Jag gor inte det langre.
Jag ger upp pa den fronten!
Kanske till och med ger upp detta overhudtaget!!


iaf med datorn. Sony'n. Ringde dom igar igen. Den ar inte skickad. Utan dom vantar pa en harddisk till den. IDIOTER! Skall ringa nu igen och kolla hur det gar!
Den andra datorn har ju virus, Spyware. Stapels kan ta bort det for 150$. Men jag ror jag vantar tills jag kommer hem. det kan ju inte bli varre om den inte har strom eller??


Ja jag har helt enkelt inget positivt att skriva.

Det har suger.. 

Kommentarer
Postat av: Jinta

Tycker så synd om dig! Allt du skriver om denna familj verkar inte alls som jag hade förställa mig om att vara Au Pair. Men kan du inte byta familj? Hoppas att allt fixar sig!

Kramar!

2010-12-29 @ 22:19:55
URL: http://noguarantees.blogg.se/
Postat av: Helena

Men va faaaan! Så kan du ju inte ha det? Hur går tankarna nu? Ska du stanna kvar hos dem? Byta familj igen? Eller komma hem till Sverige?

Jäkla skitfamilj!!!

Kram

2010-12-30 @ 12:27:16
Postat av: Jenni

Okej, så som jag förstår det så har du ett arbetsvisum i usa tills i sommar, right? Varför inte bara ge dig ut och söka ett servitris jobb, tjäna lite grymma pengar och ha en underbar tid i NY i ett halvår. Och även om det visum du nu har inte ger dig rätt till att jobbanågon annanstans så vet jag många personer som har jobbat "under the table"(bara för dricks) i NY och tjänat mer än nog att leva på. Du är ung, du är i möjligheternas land, du klarar det här! Lev! :)

2010-12-30 @ 13:03:45
URL: http://jennikarlsson.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0