dagens bästa

Känner mig fortfarande inte bra. fastän jag legat i sängen i mjukisbyxor hela dagen. Sappat på Tv'n skypat med folk och allmänt gjort ingenting. Ganska skönt faktiskt.
Dock fruktar jag för om ca 37 Minuter då ungarna anländer ifrån bussen.
Har ont i huvudet nu med. Och vad jag gissar så kommer den inte släppa för att ungarna kommer hem.
Fast.. Skenet har bedragit förut... Kanske det kommer ut 3 änglar istället för monster ur bussen. man vet aldrig!

Men! Till det positiva!!!
Frågade värdpappan lite förut om julklappar och skit, att jag inte hade någon fantasi på vad jag skulle köpa till barnen. och jag änna ber om förslag typ. Då han säger det bästa jag hört på länge! "You don't have to buy anything. They are going to get that much anyway so just buy them a card or something, thats totally Okay"!
GISSA om jag vart lyckligaste tjejen i detta land just då! Woohoooo!!!!!!

Nu skall jag byta kläder, fixa tvätten och sen ta mig bort till busshållplatsen!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0