Christmas Cards.

Hello...

What about today...

Jag var sjukt seg! efter skypande med Emma, msn med Peter och Patrik, och vikt ungarnas tvätt så tog jag mig i kragen och tog mig iväg till Little Siver.
CVS och Wallgreens, köpte julkort.
Måste säga det är sjukt svårt att hitta julkort utan en hel historia på. Allt, bring joy, take care of each other, blabla bla.. Hittade iaf tillslut ETT kort som inte hade denna historia på.



Kul som jag är så tog jag samma kort till alla som jag skall skicka till, då några är gamla och inte förstår engelska.
Köpte frimärken med så nu är det bara att lägga dom i mail boxen så plockar brevbärarn upp dom. grymt.

Annars idag, barnen betedde sig bra när dom kom hem för skolan. Lyssnade på mig, och skrek och gapade inte!
Bad dom till och med städa källaren . Och dom gjorde det UTAN att hata mig!
Sen var dom bra hela dagen.
Mamman har varit hemma idag. Pappan är i New York på "jobb".
Så mamman bjöd med mig och barnen på mat på en restaurang här i Rumson. Va jättetrevligt. Började nästan tänka näe men detta kan ju faktist kanske bli bra.
Tills vi kom hem.... Haha. Då bröt helvetet lös, ungar skrek och gapa oxh levde, mamman skrek och gapa. Ungarna ljuger om saker som dom säger jag gjort!
Jaa, tänkte ja. Det var för bra för att vara sant!
HAHA.

Har också kollat lite med tattuering.. Blir nog att åka och göra en i mellandagarna.. Dock är det i Toms River. 40 min härifrån men de får gå! Dom kändes bra! Vill dock ha med mig någon! Måste ragga upp nån av tjejerna! :)

Detta var detta för idag!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0