Catching a Cold

Hello Sweden!!!

Fortfarande tung i huvudet. Tog en liten nap i morse efter ungarna åkt till skolan. vaknade av städtanterna. Aaah orka! ger mig faktiskt tillåtelse att vara inne och göra nothing idag med. Tänkte dock ta mig ut senare ikväll då jag måste köpa nya mirakelpiller! :P Kan hända att det blir en sväng till Starbucks med! Var ett tag sen jag var där! :)

och jag kommer fira jul, på JULAFTON! Woohoo..
Jean ringde igår och sa vilken tid jag skulle komma. Kommer bli sill, köttbullar, janson och sånt! Även om jag inte är så förtjust i just janson så är de bara grejen lixom! :)


Sen kom jag på ett uppdrag till mig själv. Varje dag skall jag skriva något positivt om dagen som varit. Så när man läser igenom detta när man är hemma igen så skall man inte bara påminnas utav de tråkiga delarna utan även att det fanns ljusglimtar i elendet med! :)


Sitter just nu och kollar Animal Planet! Haha jag gillart! Börjar bli lite hungrig men orkar inte gå ner då städerskorna är i köket och röjer nu. blää..

That's all for now! Hej Nu.

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0