23 December

Dagen innan julafton.
2 års dagen då Marcus dog. Tiden springer iväg.

Har ingen som helst julkänsla alls.
Här är ingen snö, inga juldekorationer i huset, förutom julgran. Inget julstök eller julmys. Ingenting!
Så hoppar nog över julen iår. Skall ju dock äta julmat imorgon men de är inte samma sak som hemma iaf! Jaja. jag firar nästa år på riktigt istället! :)

Min förkylning är inte bättre, superont i halsen, och nu har det slått lock för ena örat med. Så hör ju ingenting! haha..
Förresten, Kan man få halsfluss utan halsmandlar??
Har ju inte haft någon halsfluss sen jag opererade bort mandlarna så då borde jag ju inte kunna få de heller! :P haha...

Idag slutar barnen tidigare ifrån skolan! NO!
men ikväll skall jag och de andra tjejerna bort till Julia och kolla på fiilm i hennes home theatre. Hon flyttar til San Fransico om ett par dagar.
Ball!!

hej då.

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0