Weekend

Dålig uppdatering.. Igen...

Har lixom inget direkt att skiva och det händer inte så jättemycket i staden Glastonbury.. :P

Jobbat har jag gjort, varit och spelat minigolf hängt vid pool cluben. Inget direkt avancerat.

igår kväll var jag ledig. Hade planerat in att färga håret, ta det lugnt hemma och kolla på film.
De andra 2 Au Pairerna jag umgås med skulle båda vara i New York.
Så ringer Christiana mig runt 3 tiden när jag är vid poolen. tydligen åker hon inte försen idag (lördag) till NY. och frågar om jag har några planer för kvällen. Vi bestämmer iaf att vi skall åka till Buckland Hills, ett shoppingmall i Manchester. Hon skulle lämna tillbaka en väska och jag en klänning så passade perfekt.
Färgade håret direkt när jag kom hem. Blev okej, tycker det är en aning gult men får fixa det någon dag. Haha..
Christiane kom och hämtade mig vid halv 7 och vi satte kurs mot manchester. Innan vi skall svänga upp mot mallet så frågar hon om jag ätit glass på Cold Stone Creamery. Det hade jag inte och då sa hon då åker vi dit.
Ganska dyra glassar men herrejösses vilka goda. Man får mixa precis huuuuur man vill. Jag tog dock en ifrån menyn, Choclate devine. Med chokladglas, choklat chip, fudge, och chokladsås. lixom bakar ihop och moshar ihop allt så att det blandar sig. Och guuuuuud vad gott det var!!

Åkte sedan upp till mallet och gjorde vad vi skulle, hittade även en jeans shorta på HM. Även en kavajjacka som jag fastnade för. dock fanns den ju självklart inte i min storlek..  Bad luck, får hoppas jag hittar den någon annan gång.

när det stängde kl 9 åkte vi bort mot bion för att se om det var någon som passade oss. Alla filmer började runt 11 och klockan var 9.40 så vi kände inte för att vänta så länge. Haha.. SÅ vi promenerade bort till ett Steak House och tog varsin margerita. Mumma vad goda. Satt och snackade om allt och inget. Började kolla p menyn bara för att se vad dom hade för mat, fastnade självklart för en förrätt och beställde in chickenwings med blue cheese dressing. Mumma!

Åker hem runt halv 12 och somnar som en stock! :P
haha..
Ledig idag med, skal bara köra bort killarna till Morföräldrarna.
Funderar på att åka och kolla in Kohls. Good store! :P Kan hitta massa bra att ha grejer där! :P haha..


Tycker det är superkul verkligen med alla kommentarer! SKall försöka bli bättre på att uppdatera i Promise!






Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0