Second part

Jahopp.
Då har nästan hela dagen gått..
vad har man gjort.. Förutom det i morse har jag inte gjort så jättemycket..
Ringde hem till Mamma och Pappa och pratade med dom.
Sen efter det så var Louise inne på Skype, ringde henne med.
Anton och Elliot började skolan idag! :)
Anton var en sväng i rutan ibland, han saknade mig trillioner %. Och det är det mesta som finns bara så ni vet! ;)
Tänk om jag hade haft dom istället. Bästa bästa!

Satt på datorn och försökte kolla upp lite malls nära här. men google ville inte plocka fram några till mig så sökte på Tj Maxx. Min kusin Jonas har tipsat om den affären.
Lite svårt att sätta fingret på den men hittade iaf ett linne. Är märkeskläder, skor väskor m.m. och samtidigt blandat med random kläder. Ett sådant ställe man kan hitta grejer på. Hittade som sagt ett linne och köpte spraymousse som man får en jäkla volym av! :)



åkte tillbaka till Glastonbury. Till starbucks och tog en smoothie och läste min bok.
Åkte hem runt 6 i hopp om att familjen var hemma och att dom skulle åka och äta.
Kom hem, inga hemma..
Mycket trött på att det inte finns något kök och inga möjligheter att äta nåhot i huset förutom barn flingor och mackor. att man måste anpassa sig till familjen för att äta, visst kan jag köpa mat ute men de blir dyrt.

Beslutade mig iaf att åka och köpa sushi iaf.
Super trevligt ställe med trevlig personal. och Sushin skall vi inte snacka om! Jösses vad god!
Har precis käkat upp den samtidigt som jag tittar på Sex and the city 2. =)



Jag älskar min klocka. Får beröm nästan vart jag än går där folk frågar vart jag köpt den och att dom tycker den är jätte snygg! :D Kuuul.
Får också höra gång på gång att min Engelska är "exelent". det är sjukt kul att höra! :)
Tjejen på sushin tyckte om min accent!? Haha. Har jag en sån! :P

Jaja nu blir det fortsätta filmen!
På torsdag kommer min nyyya dator by the way! :D



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0