Tuesday

Wioohoo...

Dagen har faktiskt *peppa peppa* varit riktigt bra hittils..
Vaknade innan klockan. Händer typ alltid. Var pigg och gick upp bäddade osv.
Sen kom även städerskorna så ville ha mitt golv dammsuget med så då var det avgjort..

Jag åkte till gymmet och körde "group power". En loj variant av Bodypump. Är ju i grunden samma men helt orytmiskt och instruktören var väl inte såå hipp men men.. Inga Kristin, Therese, Jimmy eller någon av de andra Instruktörerna ifrån Sportlife inte.  :P Men det gick, svetten rann och mina ben och armar skakade när passet var över.  Träffade även en av Familjens vänner på passet. skönt att ändå känna någon första gången.. :P

Jag har lixom haft tur med alla stoppljus på vägar och så idag. Min inbakade fläta blev nog den finaste jag gjort någongång. Haha. Näe men de är ju de små sakerna som gör det! :)

Så skall väl duscha och så. Har inga direkta planer för dagen. SKall försöka hitta ett silvershcampoo och få bort det gulaktiga. Haha noot that Hot i think.
Sen blir det väl en tripp ner till Starbucks för att bara komma bort, dricka en god kaffe, smoothie eller vad som, läsa och bara ta det lugnt.. Jag gillart! :)

Jaja det var väl det jag hade för nu...

Självklart att Sports Camp kläderna hänger med, Tränade förövrigt i den svarta ledar tröjan! ;)♥

XoXo.

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0