Tuesday, Day off.

Igår var det första jobbdagen efter helgens bravader.

Tog med killarna på bio. Cats and dogs. I 3D. Var en bra film faktist.. Kul kul..
Dyrt som bara den med popcorn och allt men men..

Hemma efter avslutat arbetspass så kollade jag lite Solsidan! Haha vilken underbar serie! Fan vad man skrattar väntar ivrigt på säsng 2. (visst kommer det en säsong 2??)
Efter de så kollade jag på "A walk to remember" Nicholas Sparks. Som alla hans andra filmer är den superbra..
Insåg att det fanns 2 till filmer jag inte sett som jag skall fixa.
Jag har noterat att i alla filmer (de jag sett hittils) så är det alltid en ensam Pappa som är föräldern till huvudrollsinnehavaren. hmm lite som en röd tråd det där..

Jaja, Idag har mamman hjälp mig att fixa Social Security Number. Så nu har jag ett ID nummer här i Usa. ball! :)

Och så när vi gick upp till huset ifrån bilen så frågade mamman om jag haltade. Hon vet att jag skadat knät. Tänkte inte ens på att jag gjorde det. jag är väl van!
(hon jobbar som ortopedisk Kirurg)
Men tydligen så gör jag det. Och så frågade hon om det är så dåligt med knät att jag haltar.
Så hon kollade på det, drog och så.
och tydligen så är det stabilt i vissa lägen, men i ett annat så känner hon att det är något instabilt med det.
Förstod inte riktigt allt och svårt att förklara på engelska. Men hon tror att det kan vara något med korsbandet. Kanske inte riktigt att det är av men ev uttänjt. Fan om det är det alltså. Palla med en operation och all rehab.



He på er!



Kommentarer
Postat av: Jenni

Den kommer nog upp :)

Det finns ju en liten knapp som heter Infoga film. Eventuellt finns det kanske inte via blogg.se

Men då kan du ju lägga upp det via youtube och länka där ifrån :)



Hoppas du har det bra borta i det stora landet!!

2010-08-17 @ 18:12:06
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0