Starbucks for life!

Kväll igen..

jobbdagen idag vart lugn.
Den stora var hos en kompis och lekte idag så det blev att stanna hemma med den lilla.
Han var väl lycklig som fick spela Wii.
Får väl ta bio imon eller fredag annars.


Annars då.
Jo men efter jobbet idag så åkte jag till Manchester och fick tag i silverschampoo!
Har precis duschat och tvättat håret och hoppas på att det kommer hjälpa. Det har tydligen fått många bra recentioner och speciellt dyrt var det inte heller. 6 dollar. som hittat.
Åkte sedan ner till Starbucks och köpte en Kaffe Latte Grande. Mumma, sen kom Madeleine och mötte upp mig. Inte setts på 2 veckor nu så fanns massa att prata om. Om bådas turer til NY och lite allt möjligt. Senare kom även Christiane och jionade oss.
Bestämde utgång på lördag i West Hartford. Elbowroom som vanligt! :) Nice place. Bestämde också att vi skall käka ute innan. Så det blir perfa.
Helgen som var helt fri häromdagen är helt plötsligt näst intill Schemalagd.

Tar det dag efter dag så jag har något att skriva! :P haha. Massa trevligt iaf!


Nu skall jag skriva ett mail.............
Lovat mamma och pappa det.
Och nu när jag kollat klart på The Hills säsong 6 så får jag väl dra till med en film eller en n y serie. yepp..


Just det!!!
För första gången tror jag det är så är jag uppe i över 100 läsare!
Superduperkul!

So Who Are You??
Kan ifs nästan gissav vilka som kommer skrivaa, sen vet jag ju några säkra kort med! :D


Kommentarer
Postat av: Rickard Nilsson

Jag är en .. ^^

2010-08-26 @ 07:58:53
Postat av: kungen

du vet att jag läser

2010-08-26 @ 08:45:19
Postat av: Jenni

Me, it's me! :) I'm reading!

2010-08-26 @ 10:22:43
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com
Postat av: Hasse

o Starbucks till sverige

2010-08-26 @ 22:29:22
Postat av: Malin j

jag läser stumpan!

2010-08-26 @ 23:48:51
Postat av: Nathalie

Jag laser, jag laser! But I think you already knew that ;D

2010-08-28 @ 01:40:25
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0