Skype, vilken fantastisk uppfinning...

God afton!!

Antagligen sista inlägget innan helgen i New York!
Guuu vad jag vill att klockan skall bli 5 imon eftermiddag så jag kan sätta mig i bilen och köra ner till New Haven för att ta tåget till Äpplet!! Vilken helg vi skall ha brudar! :) Inget planerat. bara ta det som det kommer! hell yeah! :)

Skypat med Emma i 1 ½ timma idag.. Måste gratulera henne till hennes vän! :D

Annars idag har dagen varit lugn.. Vart vid poolen för simlektionen för den lilla, sen till Addison park med båda och sen playdate hemma hos en av deras kompisar. sen var arbetsdagen slut. haha, nästan..

Min conslour var här idag. Kändes riktigt bra att träffa henne måste jag säga..
Pratade i 1 ½ timma med henne om allt här borta..


Har även sett levande kalkoner för första (tror jag) gången. springer runt ett gäng här på 10 st. haha så otroligt fuuuulaaaaa...

nu skall jag bädda ner mig med slutet av Dear John.. Vilken underbart film! ;)


En Chipmunk som sitter på trappan varje dag. supergullig! :)


Kommentarer
Postat av: Miqa

PUSS på världens bästa Jasseliiito <3

2010-08-13 @ 11:53:09
Postat av: Karro

Vaaaaa kul du verkar ha jasse. Hoppas du mår bra?

VIll oxå åka till USA !:D

ÅÅå har du sett Dear JOhn? :D Avis!!



vi hörs, pösssss.

2010-08-21 @ 10:38:17

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0