Regn

Godafton mina kära läsare..

Nu ligger väl alla svenskar och sover antar jag!
Här i Glastonbury öser regnet ner och har gjort nästan hela dagen..
Varmt iaf såklart. Även innomhus då nått konstigt hänt med AC´n. Inte Kul!
Så natten som var va ganska jobbig. Varmt som bara den så svettades och hade mig. inte världens bästa sömn! haha..

Dagen idag då, vaknade ganska sent, 10. Fick sms av en annan au pair att hon och 2 till skulle mötas upp på Mallet och frågade om jag ville hänga på. sure. Alltid trevligt att träffa nya folk. En svensk tjej ifrån Kungsbacka, en spanjorska, och en tysk. gick runt på mallet lite och så. gick sedan och åt lunch. gottis. där kunde man köpa en juice drink för 2.99 dollar. och då fick man fri refill. gött som bara den! :P

sen åkte vi vidare till en annan affär där dom köpte lite scrap bok grejer.

sen var det dags att åka hem...

Kom hem nu för en timma sen kasnke. då kom min värdmamma som varit i Boston över natten med en present..

en kapsylöppnare som ser ut som en flippfloppsko. med rosa rem! :) supercool..

Hade öppnat en kappsyl med en kniv en gång och så sa hon att nästa gång kan jag använda denna! :P snällt!

 

Har också kommit på en del grejer med min nya dator. Det finns ingen cdrom! trodde jag det skulle finnas men igår av någon anledning så kom jag och tänka på det men det finns det inte minsan. Haha.. Får köpe en extern! :P

Sen kan jag inte göra den trekanten som behövs för att göra hjärtan, inte heller dollartecken. Och det är inte så att datorn är felgjord eller så utan det är för att jag har ju amerikanskt tagentbord där knapparna finns men det är inställt på Svenska så så flyttas knapparna och stämmer inte.. Tur man datanördat så mycket då så man vet vart alla knappar sitter iaf! :D

Thats all for me right now. I´m check out! ♥


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0