Pink pink pink pink pink pink pink pink pink

Phuuu..
då var denna arbetsdagen över..
resluterar i att ligga med dumburken i sängen.. Stängd dörr och tystnad.


Idag har jag och killarna varit på Gymnastik championchip.
hittade dit nästan utan problem. lite coolt att kolla på ändå. Dock tappade ju killarna tålamodet efter en timma nånting. försåg dom med lite snacks, och sen tillbaka in i hallen. Värdmamman jobbade som läkare på det så hon fixade in oss som en kul grej. Dock var det inte lika uppskattat av ett av barnen som undrade varför vi måste åka dit, varför dom inte kan få kolla tv hela dagen, å de va så tråååkigt.. Kul att göra något då....
Jag tyckte det var coolt och hade gärna stannat en stund till..


Var lite coolt på Campus området. University Of Hartford. Som en hel stad, med massa hus med olika namn som jag antog var studentbostäderna.
På väggen in till Arenan satt det 2 bilder, ett på Hartford Hawks, Damlag och Herrlag i basket. Senare kom även hela herrlaget. Mycket fräckt! Sen fanns den klassiska simbassängen som man ser i filmer. Ja vissa saker är verkligen som i film! I love it! Dock blev det inga kort eftersom det inte fanns någon tid för det, Får väl åka runt på allt på fritiden sen.. :/


På torsdag kommer min Community Conslour hit. Skall bli skönt att prata lite med henne...


Sen på fredag! Då Jääklar lämnar jag Glastonbury och Connecticut för en helg i det fantastiska Big Apple! Gaaah.!!! Blir jag Elin och Emma. Superbra, förhoppningsvis kommer Rebecca loss och kan hänga lite iaf..
Vi har gjort en himla ful grej.. ;) för att spara pengar så har vi bokat ett rum för 2 personer men vi kommer sova 3. haha. Både jag och Elin frågade våra värdföräldrar på den punkten och dom sa direkt ta bara för 2! haha. sen att den tredje råkar springa på oss. vem bryr sig! haha... vad kan dom göra, depositera oss. Som Elins värdföräldrar sa, dom har inte med att göra hur många ni är på rummet. Check! Grymt kommer det bli iaf! Längtar massa! :)


Ny dator är beställd med.
En rosa sony vaio.. :) 13", liten och smidig. I like! :) kommer på torsdag eller fredag nästa vecka. Nice..

Funderar på om jag skall åka bort till Stop&shop och köpa något till filmen jag laddat ner.. ;)
Om inte annat kan det vara sjukt kul att bara gå och titta på alla grejer iaffären. Haha. Sjuka land!
men jag gillar det. Massa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med NY. Hoppa ni får kanon! Jo jag ska nog ringa in dom om det inte händer något ifrån chefens sida! Men jag får se vad läkaren säger i nästa vecka , tills dess får jag hålla ut!

2010-08-11 @ 07:48:23
Postat av: Lisa

Glömde visst säga vem jag var, hoho! Ha en toppen dag! Puss

2010-08-11 @ 07:49:34
Postat av: Helena

Å vad mkt spännande saker du ska göra!!!

Är fortsatt avundsjuk, och blir mer och mer sugen på att besöka USA!



Kram

2010-08-11 @ 08:44:17
Postat av: Nathalie

Åh, jag vill också se campus! :) Snart är jag där, bara två dagar kvar i Sberige nu. ;)

2010-08-14 @ 02:30:59
URL: http://myaupairdiary.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0