Phuuu

Känner hur träningsvärken börjat krypa fram! gött är det! :P
Precis knåpat på en ny header till Bloggen. Ligger uppe nu.
Vad tycks? Förstår mig inte riktigt på Photoshop om jag skall vara ärlig.
Finns lite kurser på Collage om photoshop. kanske skall ta en sådan!? Kul att kunna ändå! :)

Kvällen i annars har jag spenderat med att Skypa med Mamma och Pappa och sedan Emma.
Blev visst ingen mat idag heller Mycket illa Jasmine.

Tur jag har mina M&M's. Jävlar va gött det är! :P INte bra att bara äta det men vad fan gör man.. :/

Usch gillar inte detta med att inte ha kök.

Nu kurrar änna magen. Dags att sova då kanske!


Nej nu slutar jag innan jag börjar skriva massa icke bra saker.

 

God Natt Usa, Godmorgon Sverige! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar att du skriver på göteborska ibland! :D

2010-08-25 @ 08:06:22

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0