Party in the Us and A

Halllåja..

lördag idag.

Igår blev det hemmafest utanför West Hartford. Kul att träffa lite annat folk med.. dock var typ alla utan jag ocg 4 till tyskar. Haha dom är överallt! Och pratar bara tyska. Aaah. Tur några av dom är schyssta och kommer på sig och börjar prata engelska ! :P
Jaja.. kommer la fatta tyska när jag åker härifrån..

Gav mig själv en riktig sovmorgon idag. Skööönt.. Skulle åkt med Madeleine och några tyska killar till havet men det var så kallt idag.. Runt 23 grader och molnigt. :P
Skypade med farsan! ( nu vet du det :P) sen ringde jag Anders Och Jean. Pratade med dom en stund sen tog jag bilen och körde helt själv till Buckland Hill, ett shoppingmall i Manchester. Hittade helt själv med vägbeskrivningarna jag skrivit ut! :) Stolt tjej!
Fick köpa nya flippflopp på hm. Mina gick sönder igår, tur de kanske för nu har jag rosa..
Hittade också ett pr byxor inne på Forewer 21. Svarta jeans.
Har också fått köpt nya Converse.. Hallonrosa, låga varianten. Tror jag gillar den låga varianten. Inte bestämmt mig än. Annars måste jag ju köpa den höga varianten i Hallonrosa.. Spar kvittot och väntar med att använda dom så jag kan suga lite på det! :)

Nu är det snart dags att bege sig till Madeleines hus där vi skall baka pizza och dricka diquiris.. Mums..

Jepp jepp.. Imorgon blir det dataköp.. Yeeey! :)



Nästa helg.. DÅ jösses blir det hallabalo...
New York med Elin, Emma och förhoppningsvis Rebecca.. :)

Kommentarer
Postat av: CT

Grymt Med New York gumman, jag blir avunsjuk .

Och snyggt med Conversen , passar dig alldeles perfa !



PUSSSSSSSS till dig !!!

2010-08-09 @ 19:32:46
Postat av: CT

Grymt Med New York gumman, jag blir avunsjuk .

Och snyggt med Conversen , passar dig alldeles perfa !



PUSSSSSSSS till dig !!!

2010-08-09 @ 19:33:26
Postat av: kungen

absolut inte convers. väntar fortfarande på mina dojjer. 12 dvd

2010-08-10 @ 13:58:27

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0