Klapp på axeln

Ja då är dagen igång.
Ledig!

Har varit och tränat. Group Power.
Jag gör det bara för att känner jag.
Gillar instruktörens resonemang " If you dont feel it in your legs, you doing something wrong"
Jo jag tackar ja, de menar du inte. haha inget hur man skall göra för att det skall kännas utan bara att du gör fel.
Sen står alla och gör i otakt, instruktören är helt okunnig om vad hon gör.
Jag är riktigt glad över att jag tränat på Sportlife med alla de duktiga instruktörerna. För annars hade jag ju skadat sönder mig. Haha. Ja man får ju göra det bästa utav situationen. Jag kan ju ändå göra som man brukar. haha...

Jaha ja.
Skall väl ta mig en dusch nu. Funderar på att åka och leta efter ett Laptop fodral till min nya dator. den andra väskan är så stor så tänker en liten smidig en.. Får se vart man tar vägen idag.
Värdmamman bytte bil med mig idag för hon skulle ha 2 ungar till u bilen, så idag blir det att köra BMV automat. Har Stickshift på min Subaruuuu....


Blir nog att plocka med sig datorn och sätta sig någonstans och skype sen. MICHAELA! haha...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Men Jasse vi fick ju pratat i typ 7 minuter nu iallafall! Nya tag på MÅNDAG! Puss Love ta hand om dig <3

2010-09-02 @ 23:29:33

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0