Hallå Träningsvärk

Ja minsann idag känner jag att jag lever. Oooh..
Min stackars kropp har fått jobba.! :P
Kan nog inte säga en del som inte gör ont!!
Men denna smärtan är den bästa! Yes it is.

Satt uppe ganska sent iigår och knåpade på Designen. detta är resultatet.
Vad tycks??
Själv måste jag säga att jag är ganska nöjd. Skulle vilja kunna mer med effekter osv på Photoshop men de tar sig.

Vet inte riktigt vad som skall göras idag. Den stora skall iväg till en kompis och den lilla har pianolektion kl 12. så ingenting går ju att göra innan. Får väl se vad som händer efter den. Regnet öser ner iaf, eller det gjorde nu är det nog tills och med uppehåll.
Tänkte ta med dom på Bio typ imon eller ngt.
Det är alltid kul. Då sitter dom stilla under bion iaf!
Sen gillar jag att gå på bio med+ att det är ett bra göra under dagen.

Jaha ja. Egentligen har jag väl inte så mycket att skriva. Händer ju inte alltför mycket.

Jo. Dom har börjat måla.. Undervåningen!?!?!?!?
Varför undervåningen när det är på övervåningen köket skall vara?
Inte konstigt att det aldrig blir klart.
Men slutet av September är det sagt nu.  (okej i början skulle det vara klart då jag kom) Så till Jul kanske.
Ja smal kommer jag ju bli om det fortsätter såhär! haha.
Bra bikinikropp till Key West isf! :P

Over n Out!!!

Kommentarer
Postat av: CT

Fiiiiin ny Design Hjärtat . DU är duktig !

2010-08-25 @ 21:19:45
Postat av: Jannie

Jätte snyggt Jasse!

ååh, när blir det Key West??

2010-08-25 @ 21:47:38
Postat av: Marre

Jättesnygg design! Bra jobbat :-)

2010-08-25 @ 22:28:19

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0