goderafton

Ligger på rummet och försöker få igång min externa hårddisk.. dock kommer det upp en ruta som säger att den inte är formaterad, och om jag vill göra det..
Känns inte bra att göra det så får försöka hitta en annan väg in på den..
Blir inte tok på det.. Hmmm...

Måste nog köpa ny dator snart så kanske den funkar.. Trooooooor det blir en Sony Vaio, vanlig laptop. mini pc var inte så bra med windowsprogrammet eller ngt.. är inte så haj på det.


Annars då. jobbat hela dagen, varit i Addison Park en stund. Satt och pratade med 2 andra nannys . trevligt trevligt..
Ja det är allt jag har att säga om dagen här.! :P

Skypat med Louise, mamma pappa och steffi. många timmar framför datorn idag minsann..
jag och steffi pratade nästan i 2 timmar. haha... måste ta igen förlorad tid.. ;)

Får se vad som hittas på i helgen.. Utgång på lördag som det ser ut iaf! :)

Nu är det snart natten...  morgon i sverige.. ;)
God natt!!!!

Kommentarer
Postat av: Marre

Kul o följa dig här på bloggen. Förstår att det är mycket nya intryck o mycket som händer. Sen är det väl lite saknad efter allt/alla härhemma med,tur att datorn är uppfunnen :-).Ha det riktigt bra Jasse!

Stor kram från Marre

2010-08-06 @ 15:52:18
Postat av: Steffi

Abu för all vår förlorad tid :)

2010-08-08 @ 21:19:35
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0